Bugun doktora gittim normalde 7+2 diye biliyordum kendimi karından gözükür dedim ama yine gözükmedi ve doktor alttan bakmamizin gerektiğini eger gözükmez ise boş gebelik oldugunu söyledi basta cok korktum ama alttan muayne eder etmez bebek göründü ve 8+1 miş seninki ters rahim dedi arka kısımda duruyomus bebek bi sıkıntı yok dedi doktor ama ben merak ediyorum yinede böyle olanlar varmi acaba karnimdan bakilinca ne zaman gözükür ki