Aselimm23 Sevgili gebeler tiroit ilacı kullanıyorum, feramatın üstünde öteki ilaçlarla kullanmayın diyor sabah mı içiyorsunuz gece mi?
Durununannesi46 Aselimm23 ben de tiroid için euthrox kullanıyorum aç karnına. Kahvaltıdan sonra da feramatı içiyorum belli bir saatim yok ikisi için de 🤷🏻♀️
Nemregn Aselimm23 kahvaltıdan 2-3 saat sonra yutup üstüne meyve yiyorum sonra 2 saat sonra da yemek ayran süt süt ürünleri kullanabilirsin kahvaltıda da aynı şekilde. Meyveye daha çabuk sindiriliyor
Aselimm23 Durununannesi46 feramat ta aç karnına diyor ama, dişle ilgili sorununda var bir sürü ilaç hangisini ne zaman kulkanıcam aklım karıştı benimde tiroit ilacım euthrox siz kaç haftalık gebesiniz?
Durununannesi46 Aselimm23 doktoruma sordum feramat aç tok fark etmez dedi bana. 36 haftalık hamileyim canım sen?
Aselimm23 tugbaacng soframızda mutlaka ayran veya yoğurt bulunur o yüzden orta yol bulamıyorum canım 🤷