Herkese merhaba. Sabahları uyandığımda balgam kıvamında kan geliyor ağzımdan. Pıhtılaşmış şekilde. Göğüs hastalıkları bölümüne gittim vücudumda enfeksiyon olduğunu söyledi kan değerlerim baya yüksek çıkmış. Kan sulandırıcı iğneler, antibiyotik va kullandım şimdi de kortizona başlıcaz dedi doktorum beş gün içicekmişim. 32 haftalık gebeyim. Peridede sordum bir kişi hamileliğinde aynı şekilde ağzından pıhtılaşmış kan geldiğini, doktorun mideden kaynaklandığını önemsenecek bir durum olmadığını söyledi. Hamileliği bitikten sonra bir daha kan gelmemiş. Bana çok umut verici oldu. Çünkü korkuyordum endişeniyordum. Burada da sormak istedim. Burada hamile kişiler daha çok çünkü. Benimle aynı ya da benzer şeyleri yaşayanlar yorum yazarsa çok sevinirim 🌸