-tugba20- 36+1 haftamdayım ama 34. Haftamdan beri 2 güne bir kusmalarım oluyor uykularımdan uyanıyorum. Normal mi
gunannesiii -tugba20- ben de 36+3 deyim mide bulantısı şikayetim en başından beri vardı. Şu an benim de yine bulanıyor ara ara prilam kullanmama rağmen
Lyll -tugba20- bende de yine başladı üç haftadır çok kusuyorum yine bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyor, normalde her zaman kabız olan ben hamile kaldığından beri ishalim nerdeyse üstüne birde magnezyum kullanıyorum daha beter oldum 🤦🏻♀️
-tugba20- gunannesiii ben hamileliğimin ilk 5 ayı kusma ile geçti hiçbir bulantı hapı fayda etmedi şimdide etmiyor 😔
Cansel3441 İshallikte varsa ondan bulanıyordur. Bende ishal olduğumda bulantılarım çok arttı geçince bulantı da azaldı. Mideyi üşütmemek gerek onu anlamıştım baya zorlandım o günlerde
-tugba20- Cansel3441 benim bulantımın olduğu dakika ishalimde oluyor aynı anda geliyor halim kalmıyor artık.