Kasev ay valla 39 haftalık oldum şu hareket konusu yüzünden bir gün evdeyim bir gün hastanede. Bugün yine gittik hareket sıfır çünkü suyuda az riskli gebeyim korkuyor insan. Bu akşam su hani kolay doğum için video var herkesin yaptığı dedim onu yapayım şimdi de saat 12 den beri durduramiyoruz kuduruyor ve uyuyamıyorum ayaktayım. Çılgın bir kız geliyor korkuyorum… 🤦