Ilkbebek123 Hamisler merhaba 31.haftada rapora ayrılan varmı aranizda veyaa 32 den önce ayrı bir rapor alıp sonra 32 hafta raporuna cikan
Bynmftts Ilkbebek123 ben 30da ayrıldım 15 günlük rapor aldım sonra yasal süreme geçtim Doğum öncesi 8 haftalık izni kullandım. Doğum yine olmadı sonra uzatma raporu aldım.
Aysmnv35 32 haftada rapor alacaksınız diye biliyorum yani eğer çalışabilecek durumdaysanız 37 haftaya kadar çalışabilinnir raporu veriliyor darısı bana insaaalh ☺️ Çalışan bi gebeyim görecek miyim o günleri haha
NilglKzlcanUzyn Bende raporu bekliyorum hatta özele gidiyrm kontrllere erken isticem raporu 30 haftalıkken falan bakalım yazabilceklermi
MerveBeyza kızlar çalışamaz raporu 32. haftadan itibaren başlıyor ondan önce alıyım derseniz normal rapor alabilirsiniz
Tarcininannesi Ben 32. Haftamda (01.08.2018 de) çalışabilir raporu aldım...bu cuma da 37. Hafta çalışamaz raporumu alıcam RABBim nasip ederse ve evde bebişimi beklicem:)) bana kasa 40 a kadar çalışırım diyodum ama gerçekten çok zor oluyo son haftalar evde olmak en iyisi...o yüzden haftaya çarş. tam 37 olmama rağmen bu cumadan alıcam inşALLAH raporumu bi sıkıntı olmaz ise...
SultanYenihan Daha dün gittim bana göre 32+4 ama ultrosona göre 31+4 çıkıyor hemşire rapor için 32 yazdı çalışabilir aldım 15 gün çalısıp 15 gün yıllık izni kullancam daha sonrasında çalışmayacağım için yanmasın yıllık izmim diye