Aleyna01 Kizlar Merhaba Hamileligin ilk 3-4 haftasinda Vücut agrisi olmasi normal mi Cok agriyor Ve korkuyorum ☹️
moom222 Aleyna01 korkma bişey olmaz içe bilirsin bnde içmiştim ağrım varken ama hani dayanilmicak gbiyse iç hafifse yinede sabret derim ama se i uyutmicak derecedeyse parolu doktorlar öneriyor hamilelere ama yinede sen bilirsin
Mimii94 Aleyna01 bence bi doktora sorun. Bas agrisi karin agrisi kasik agrisi oluyor ama kollar bacaklar hic duymadim baslangicta.
Pelinakcn Covid olmayın🤔 o kadar kollarda falan ağrı hiç duymadım hamilelikte, inşallah gelip geçici bir durumdur🙏🏻
Seymaaogretmenn12 Dün bende vücut ağrısı ile gittim kanımda enfeksiyon çıktı . O kadar ağrı olması normal değil bir doktora görünün isterseniz