SayeMom 32.haftada Çalışabilir raporu aldım.37.haftada doktora gidip çalışamaz raporu alacaktım.Doktorum gelmene gerek yok doğum olunca rapor yansıyacak zaten devlet otomatik olarak çalışamaz gösterir dedi ve vermedi çalışamaz raporu.Bana sıkıntı olur mu ya paramı alamazsam biraz tedirginim .170 i aradım biri almanıza gerek yok sisteme çalışır raporu gözüküyor doğumla birlikte çalışamaz olur dedi diğeri de alın dedi .Kafam karıştı