Kızlar regl 12 gün var kremsi bir akıntı var çok ıslaklık hissettiriyo ve bir şişkinlik mevcut mfk yöntemi deniyoruz 18 şubattan beri üç gündür tabi uygulamıyoruz cenazemiz vardı gebelik belirtisi için erkenmi bide yaşlı bir dedem var kafası çok eskiye gidip geliyo ama herkesi tanıyo bana durduk yerde sen doktora gittin mi bebek için dedi şaşırdık hepimiz ne alaka diye içime çok kurt düştü merak ettim iyice