Ben gittim, iyi biri, ama başaktıp da normal doğum için gerekli ortam yokmuş, sezaryen istersen devam ama yoksa başkasına yönlendiriyor, bu şekilde bana saçma geldiği için başka doktora gittim kendim, yani daha 5. Haftada sezaryen düşünmediğim, buna gerek olmadığı için orada devam etmek anlamsız geldi