Ftynur Yok canım moral bozmadın olur mu 🤗bende bu yüzden aşırı heyecanlıyım ve merak içindeyim doktordan doktora fark ediyor valla ilk kızımda 12. Haftada mesela tahmin etmişti kız diye hep de kızdı ama bazı doktorlar var ki bakmıyor bile erken diyo geçiştiriyo yada her biri aynı diyemem ama bazıları işte 🤷♀️ Ben nelerle karşılaşıcam bakalım 🙈 Ayy düşündüm de 9 ay erkek bekliyorsun hersey mavi falan hop bir doğuyor kız sağlık en önemlisi ama kısa süreli bir şok olur insanda 😅