Merhaba arkadaşlar çokkk afedersiniz lavaboda önce çiş yaptıktan sonra büyük tuvaletimi yaptim biraz da kabız olmuştum hafif hafif ikindim ama zarar olmasın diye. Daha sonra kalkarken tekrar çişimdi heralde
geldi yaptim bu neydi anlamadım ya yaptim başta zaten sonra neden çiş yaptim şeffaf idi sildim kan veya kahverengi akıntı yoktu. Suyum muydu o son anda gelen anlamadım kafama çok takıldı uyuyamadm😭