elifnur80 ayy gerçektenmi ben almanyada yaşıyorum 3 kez işitme testini yaptılar geçemedi frekanslar az çıkıyor sol kulan yok denecek kadar az var sağ kulakta ondan biraz daha iyi şimdi 1 ay sonra bera denilen testi yapacaklar kafasına kablolar yerleştirip beynine sinyaller verip bakacaklarmış beyindenmi dış kulaktanmı bakılcak sizin testleriniz nasıl bi testti bera dediğim 1, 1,5 saat sürüyormuş