Mercan12 İyi geceler çok şiddetli kum döküyorum ve ağrıdan dayanamıyorum idrar yolu enfeksiyonu oldum sol yanımda ve kasiklarda agri var sabah hastaneye gittim ve sadece şu iç dediler geçiren var mi nasıl tedavi uygulandı 12+1 günlük hamileyim
Sevalgln21 Mercan12 maalesef ki benim de başımdan geçti 9 haftalıkken 😞 çok kötü bir durum şu an sizi anlıyorum. Benim de sağ kasığımda ve sağ böbreğimde çok kötü ağrı vardı doktora gittim taş düşürebilirsin dedi bi de idrar yolu enfeksiyonum varmış antibiyotik verdi hamileler için kullanılabilenden. 2 3 gün sonra böbrek taşı düşürdüm çok şükür ağrı geçti ama sancılar çok kötüydü doğum sancısı gibi diyebilirim
Sevalgln21 Mercan12 bol bol su iç bi de sıcak su torbası veriyordum ağrıyan bölgenin üzerine. Biraz da olsa acısını dindiriyordu
Mercan12 Mnk16 bobrekte agri yok sol yan boşluk agriyor sadece sabah doktor kum dokuyorsun dedi ve idrar yolu enfeksiyonu dedi ama dayanamıyorum sadece şu iç diyor
Mnk16 Mercan12 Tamam böbrek ağrısı o işte canım , bende bugün idrar verdim yeşil akıntım vardı, idrarda kum çıktı döküyormuşum meğer ağrı bişe yok bol su iç dedi banada
muzeyyenumar8 Ben ilk hamileligimde 8 ay boyunca her hafta acildeydim kum döküyordum bende zor bir durum Allah yardımcın olsun inşallah günde 1 tane maden suyu da iyi geliyordu bana Dr tavsiyesi bu arada
Mercan12 muzeyyenumar8 oda çok gaz yaptı bende ve daha agrim arttı gaz olunca tuhaf bir vücudum var ya sanki tüm hastalıklar bir anda çıktı ortaya
Sevalgln21 Mercan12 ben ilk başta acil doktoruna gittim daha sonra kendi kadın doğum doktoruma gittim böbrek taşı düşürdüm bebeğe bi zararı olmuş mu dedim yok dedi. Siz yine de görüşün doktorunuzla