canim ben 2 doz biontech oldum hamile oldugumu ogrendigim gun korona oldugumuda ogrendim ilk gun atesim 39.5lara cikti o zaman 4 haftalik hamileydim doktorum acilen corospin baslatti 4 gune tamamen iyilestim oksurugum uzun sure gecmedi su an 9. haftaya girmek uzereyiz bir sikintim yok allahima sukurler olsun bildigim kadariyla anne karnindaki bebek etkinlenmiyormus