Ozseee 36 haftalık olduk arkadaşlar karında titreme oluyor nedeni nedir acaba bilen yada yaşayan var mı bu durumu ?
Cotanakk Ozseee kasılma değil ya bu başka bir şey bende de oluyor sanki bebiş içerde hapşırıyor gibi titriyor geçiyor 🥲
powermom06 Bebegin amniyon sivisini yutup cogerlerini gelistiriyor ondan dolayi sik sik hickirma olur 27 den itibaren normal nerden geliosa titreme agzi kafasi o tarafta demektir ben hemen o bolgeye elimle oksuorum cok zevkli
Merve5306 Hıçkırıyor. En sevdiğim 😍 Bazen bütün gün hıçkırıyor neredeyse, diyorum kızım yoruldun yeter. Ciğerlerini geliştiriyor. Hayata hazırlıyor kendini. Rabbim ne büyüksün.
M_kemal Düzenli ritmik atımlar oluyorsa hıçkırıyor bebişler ama titreme hissediyorsanız çişini yapıyordur 🥰
M_kemal Kilaflarinmucizesi evet doktorlar öyle söylüyor. Maşallah bebeğinizin böbrekleri ve tüm idrar yolları sağlıklı demek ki 🧿