Arkadaşlar herkese merhaba. 33+4 haftalığım. Gün boyu abartısız hareket halinde ve artık canımı yakıyor. Sürekli geriliyor karnım, kasıyor sanki içerde kendini. Karnım taş gibi oluyor. Bunu yaşayan var mı? Doğum sancısı falan mı acaba diyorum ama daha çok erken ama hareketlerinden anlıyorum bebeğin yaptığını. Yaşayan var mı