Kedilivebebelilili 1avuctoprak merhaba 8 haftalık sayılırım, bende regl sancısı gibi sancılar var ve mide bulantısı . Sizde neler var nasıl geçiyor , rabbim sağlıkla hayırla kucagimiza almayı nasip etsin insallah
Zeyzeyp 1avuctoprak 9 haftalıkım hamile olduğuma karşılık hiç bir belirtim yok mide bulantısı vs bnde anlamadım 😂sanırsam çok rahat geçicek inşllh oğlumda böle değildi bu başka şaşırıyorum