Kbra22 Normal hiç doğmuyor diye düşnme bol bol yürüyüş yap vakti saati geldimi sağlıkla kucağına alırsın inşallah benim ilk bebeğim 40+3 de doğdu
Sedaaaa2 Kbra22 valla yürüyüş yapıyorumda öle vaktı saati var illaki de insan artık kucagında koklamak istiyor ya 😇😇