Nurselin_12 Kulaklarım da nabız atışı gibi ses duyuyrm yaşayan var mı bunu doktora gidicm ama Bi sormak istedim
linamom Nurselin_12 aylardır vardı bende doktora sordum kanın düşük olduğu için demişti kan demir ilacı kullanıyorum bkaç gündür azaldı çok şükür her dk atıyodu sinir ediyodu. Sizin de belki bazı değerleriniz düşmüş olabilir
Nurselin_12 linamom yaa kanım düşüktü evet ama uzun süredir kullanıyrm böyle birisi yüksek sesle konuştuğu zaman atıyo yattığım zaman oluyo geçmiş olsun size de
Berilko Bende de var bir süredir😰doktora gitmedim hamilelikte oluyormuş ama çok sinir bozucu özellikle de geceleri…