EylulMilaa bende de mitral kapak yetersizligi var 2. Derece ama kardiyoloji doktorum normal dogum yapabilirsin dedi fakat ikiz gebe oldugum icin zorunlu sezeryan olacak. Dogum öncesindede kalbi enf dan korumak icin deposilin ignesi olucam gebelik öncesindede her ay oluyordum deposilini, kalbi koruyor sizede önerilir kuvvet ihtimal. Bu arada ileri derece derken siizinki 3 veya 4. Derece mi