merhaba kızlar, SAT 28 aralık, 11 Şubatta Bhcg 3081′le gebe olduğumu öğrendim, vajinal usg ile kese göründü ama 5 haftalık dedi doktor (sata göre 6+3 olması gerekti) 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi,yolk filan var demedi.1. resimdeki 11 şubat 5 haftalık vajinal usg ile bakılan kesem,
1 hafta sonra tekrar gittim bu sefer karından bakıldı 17.16 mm kese vardı ma içinde bir oluşum yoktu doktor birşey söylemedi gebe diyemem sana 10 gün sonra tekrar gel dedi. yarın randevum var SAT’a göre 9+0 olacağım, heyecan dorukta 10 gündür boş kese olayını araştırıyorum heryerden, Polikistik over hastasıyım bi ihtimal geç döllenme oldu,diğer ihtimal kese boş, şuana kadarda lekelenme filan olmadı…
ilk kese fotosunda sol altta bi çıkıntı var doktor yorum yapmamıştı ama sizce o yolk kesesi oluşumu olabilirmi tecrübeli gebeler bi yorum yapsanız 🤗🤗 Uyuyamıyorum çünkü ben 😂😂

