Rsc02 bende şuan 10 haftalık hamileyim ilk gittiğim doktor ilk 3 ay sadece folik asit demişti sonra Dr değiştirdim o doktor ekstra imom to adlı takviye verdi. Balık et tavuk yiyemddiğimi söylemiştim hem omega takviyesi olur hemde ilk hamileliğim düşük olduğu için tedbir amaçlı sanırım biraz Dr un inisiyatifine kalmış bişey bazı Dr lar hiç bişi kullandırmıyo