HEY03D Muno22 32. Haftadan sonra rutin olarak giriliyor. Doktor isterse önceki haftalarda da çekilebilir
AysunUgur Muno22 benim doktorum rutin olarak 30 da başlatıyo canım, bende 30 da girdim ilk, yani doktora göre değişiyo bu durum sanırım
Muno22 HEY03D birde bnde soyle bır sorun var kese bır hafta onden gıdıyo bebek bır hafta gerıde bebege göre hesap edersem 31+1 keseye gore hesaplarsam 32+1 bu fark edermı pkı
HEY03D Muno22 hiç bir fikrim yok doktoruna danışman daha sağlıklı olur, tahminimce son adet tarihine göre de olabilir
Dilantrkmn Muno22 özele gidiyorum bilemiyorum gittiğim yerde hep 34 den itibaren bağlıyorlar şuan 36 haftalık hamileyim
minnakkuzumm dilanayyildiz bende 36 haftalığım bu hafta giricem ilkkez sonra da dogururuz heralde gerek kalmaz 😂😂😂😂
minnakkuzumm Durununannesi46 arkadaşım bisey rica edebilir miyim senden? benimde 36+4te kontrolum var cok merak ediyorum kac kilo oluyor bebisler. bana kontrolden sonra aklına gelirse yazar mısın kac kilo olmuş diye. benim erken doğum riskim varda :(
Muno22 minnakkuzumm AA ben 32 33 de gırılmesı gerekıyo dıye duydum hep 36 ya kadar gırılmemesıdee norml o halde
Durununannesi46 minnakkuzumm tabi ki yazarım canım ama her bebeğin yapısı farklıdır, benimki biraz minyon 🙁 34te 2100 gramdı çok az kilo almıştı 🙁 kilodan yana çok merak ediyorum kızımı bakalım ne kadar aldı 2 haftada 🤷🏻♀️
Durununannesi46 minnakkuzumm canım 2543 gram 49 cm geldi bebeğim. Doğuma kadar 2800-2900 olur dedi doktor