mucizemizibekliyoruzz Merhabalar, Ben kendi doktorumla izmir can hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Acaba dışardan süsleme vs kabul ediyormu yani kapı süsü falan asabilirmiyim yada ikramlık getirebilirmiyim? genel olarak güleryüzlülermi çalışanları nasıl? Yardımcı olursanız sevinirim..
Hndgkce mucizemizibekliyoruzz bende orda doğum yapıcam hayırlısıyla 11 haftalığım daha Şebnem hanıma gidiyorum 🙏 bende doğum yapıcağım zaman kendim götürmeyi düşünüyorum maddi açıdan daha mantıklı olabilir diye ama hiç bir fikrim yok 🙏
mucizemizibekliyoruzz Hndgkce inşallah izin veriyorlardır çünkü benim doktorum hastanenin doktoru değil 😊