Pijamaskeliler Nasip kısmet işi kuzum belkide hayırlı vakitte olması için beklememiz gerekiyordur 🤲🏻 Normalde tüp bebek yaptırmış olacaktım bu ay, artık çok sıkılmıştım bide böyle şansımızı deneyelim dedim eşime ama başımıza gelmeyen kalmadı 😅 günlerdir içimde sıkıntı oluşmuştu durduk yere çok korkuyordum nasıl olacak nasıl ilerleyecek diye, bu sıkıntımın üstüne doktorumun covid oldu haberini aldım, sonra kontrole gittim yumurtalarımın 3 tanesi çok büyümüş, doktor demesin mi 7 yumurtan var 3 ü çok büyümüş diğerlerini baskılamış çok büyüyememişler bu ay iptal edelim tüp bebeği, dilerseniz kendiniz deneyin belkide tutar dedi (yumurta geliştirici iğne kullanmıştım yumurta toplanacak diye) şok oldum ne diyeceğimi bilemedim, doktorun yanından çıktım şöyle derin bi nefes aldım, dedim sakin ol melek belkide bu kadar aksilik bişeyler kendiliğinden olsun diyedir bu ay kendin dene bi şans ver dedim, şimdide böyle şeyler yaşayınca şok üstüne şok yaşıyorum ya tuttuysa ya yerleşme kanamasıysa bu diye, en iyisini rabbim bilir kafam karman çorman 🥺