eminrduran yedi aylık oldum eşimle isim konusunda anlaşamıyoruz neye karar vereceğimi bilmiyorum atlas mı ömür mü 😑
kelebekimm eminrduran kızımın adı ömür. Sanırım sizinki erkek. Bn kıza daha çok yakıştırıyorum ama hangisi baskın geliyorsa onu seçin.
Mavistez eminrduran ömür kız ismi diye biliyorum Atlas, Uras, Efe, Güney, Alp, Ediz bunlar benim çok hoşuma gidiyor ben Efe koyacagim
yenii_annee eminrduran ömür kız ismi diyen olmuş ama kardeşimin ismi de ömür bu arada kardeşim erkek yani durup durup babama ömür ismi çok güzel ya dediğim oluyor bazen 😂😂 atlas da çok güzel tabi siz en güzel ismi seçerseniz zaten içinize hangisi daha çok siniyorsa onu koyun ismiyle güzel yaşasın inşallah 🥰