Glnyldz5334 Arkadaşlar merhaba;bn 22 haftalık hamileyim.ellerimde 6 haftadır uyuşmuşlar mevcut.dr um vitaminler ve kan hapı başlattı ama hiç azalma dahi yok . Başına gelen varmı içinizde
KezbanBekciBa Glnyldz5334 benndede var acmistim boyle bir konu hatta sabahlari sag sol ellerim uyusuyor gececek dediler hayirlisi katlanacagiz iste :)
Hasretimmm Glnyldz5334 19 ncu haftadayim iki haftadir bendede oluyo sabah kalkinca uzun surede gecmiyo. Sirt ustu yatiyorum farketmiyorum kan dolasimi azaliyo ondan oluyordur diyordum. Sizdede oluyormus haftaya randevum var soylicem insallah doktoruma
Zeynepmuammer Glnyldz5334 canım 38+6 haftalığım benim de 4 haftadır öyle artık uykudan uyandırıyor beni o derece uyuşuyor
ZelihazgTilev Benimde var canım merak etme doktora da gıttım karpel tünel sendromu var Doğumdan sonra geçer dedi doktorum ben sabahları sağ elımın parmak uclarını hissetmiyorum suan 9 aydayız hala geçmedi bazen artıyor bazen azalıyor 😉
Glnyldz5334 ZelihazgTilev anlıyorum bana da öyle dedi ama hiç mi azalmıyor.gece bide ağrı ile uyuşma oluyor
sevsonsuza Benimde sabah kalktigimda ellerim uyusuyor normal diye doktora soylememstm bnde danisicam gidince
Faziletttt 25+5 günlük hamileyim cnm bende de var günlük soda içiyorum ama pek faydası olmuyor kalsiyum eksikliğinden olur diyorlar pazartesi günü gidecem doktora o zaman soracam ama sabahları çok kötü oluyor ellerim
Flz Kızlar benim de el bileklerim agrıyo hani sanki bi yere carparsın da morarır acır ya dokununca öyle agrıyo 😳 ayak bacak geçti şimdi sıra ellere geldi neden acaba??