Valla bende bugün 7 günüm covid de kas eklem ağrım çok fazlaydı aşım da yoktu 3 gün ateş ağrı şiddetliydi doktor bana parol yazdı bebeğe bir zararı olmaz dedi ve 2 gün kullandım şükür ağrım geçti ama bu sefer de öksürük sırt ağrısı başladı umarım sizde olmaz bol bol sıvı tüketin portakal mandalina ağırlıklı çok geçmiş olsun