Kızlar elinde fazladan kalan var ise bana gönderebilir mi durumum kötü değil ama aşılama yaptırdık tutmadı kendimiz deneyeceğiz daha once 3 kere onlarla gebe kalmıştım kaybettim aşılama maliyetli oldu esim kartimi odeyene kadar bisey alamicamda yollarmisiniz🙈😁