Melisa0002 Kızlaaaar, tüy dökücü krem kullanan varmı hamilelikte? İlk kez kullandım mecburiyyetten, sonra zararlı olduğunu okudum. Pişman oldum😭kullananlar varmı burda?
3oglanannesi Melisa0002 kullanmayın kesinlikle kimyasal dr yasak demişti bana jilet yada kısaltma makinesi tavsiye risk yoksa ağda bide
Melisa0002 Ozgearpacii koltuk altı için kullantım çok kötü yanma vardı, bi daha kullanmam diye düşünüyom🙄❤içimi rahatlatdığınız için teşekkürler
3oglanannesi Melisa0002 hemen bişey olmaz zaten sürekli kullanım da olur bende ilk te bilmiyordun 2 3 kere kullandım dr uyardı öyle bıraktım 2. Ciden önce de lazer epilasyon yaptırdım çok rahat o yüzden bu sefer
Busranursahbazz Melisa0002 ilk gebeligimde kullanmıştım normalde kullanilmamasi gerekiyor ama bi şey olmadı endişelenmeyin en güzeli ağda yapın yada kuafore 1 ay çıkmıyor
2Prensveannesi Melisa0002 kullanilmamasi gerrkiyor ama ben mecburi ayda bir de olsa kullanmak zorunda kaldim jilet mahvediyor agda ya gidecek yer yok burda kısaltma makinemde var ama tüyler seyrek oldugu icin beceremdim kullandim yani