Sena_oncel gldn065807 Ben yürüyemiyorum artık bir aydan beri özel bölgemin iç kemikleri ağrıyor yürürken çok zorlanıyorum
gldn065807 Sena_oncel ya bende şunu anlamıyorum öyle göbeğimde yok oğlum da daha büyüktü bu kadar zorlanmadım ne bileyim öyle kiloda almadım ama cidden çok zor artık hayırlısıyla alalım inşallah zamanında gelsinler sağlık la
semakulekci Sena_oncel Evet canım vardır yarın kontrolüm var kapıdan girdiğim gibi doğurtun beni artık dicem 😂😂😂
Sena_oncel semakulekci benimde perşembe günü kontrolum var bende artık yeterrr diye bağırıcam nstde sancıların çıkıyomu
Sena_oncel gldn065807 ben aşırı bi kilo almadım kilom hiç yok gibi bebeğim aldı kiloyu çoğunlukla ama yürürken cok agrılarım oluyo