Onurpasa12 Kızlar bebegim beş aylık ve biz aramızda korunuyorduk ben şimdi hamileyim ve çok korkuyorum aldırmalkta istemiyorum günahı büyük benim gibi durumu yaşiyan varmi
Sevi_l Onurpasa12 benim kuzenim 40 kı çıkınca birlikte olmuşlar eşinle hamile kaldı ve şuan ikisi bir büyüyor ne güzel ikiz gibiler
Cennetkusummm Onurpasa12 canım ben sezeryan doğum yaptım bebeğimi kaybettim şimdi üç ay sonra altı haftalık hamileyim bişey olmaz inşallah kuzenimde kırkı çıkınca hamile kaldı sezeryan hiç bişey olmadı