Deniz3455 30.haftamdayim bebek dönmemiş sezeryan yapariz dedi 30.haftadan sonra bebeği dönen var mı doğum şekli değişir mi ? Doktor erken karar mi verdi acaba ? Yardımcı olur musunuz
Sinoooom Deniz3455 benimde bebeğim makat duruyor ama sezaryan istiyordum kendim zaten , ama döner diye biliyorum normal dogum daha uzun süre olduğu İçin
gulfemsvnc Deniz3455 tabii ki 37. haftaya kadar bekleyecek doktorunuz. 37. haftanın sonunda dönmemiş olursa artık dönmesi çok zor ve riskli olduğu için ameliyat gününü planlıyor olacak. bunu söylemiştir siz hemen gün verecek mi sandınız endişelenmeyin🙌🏻
Durunbigeldim Deniz3455 biraz erken gibi sanki bizde 39+6 ya kadar bekleyecektik dönmesini ama benim ki beklemedi o ayrı 38de geldi
Deniz3455 gulfemsvnc vallahi bana gün verdi yani 22 23 Nisan da olur dedi şaşırdım bende bu kadar erken gün vermesine bu arada özel hastane gittiğim hastane 😂
gulfemsvnc Deniz3455 hafta takibinize göre veriliyor o günler benim de en basından beri belli bir tarihi vardı ama 2 hafta geriye cekildi su an değişebilir, medicana bursada benim doktorum da 8 nisandı martın 3. haftası doğuracağım insallah🤤
Sinoooom Deniz3455 herşey çok iyi şükür sadece karın kaşıntısı başladı bende o rahatsız ediyor 🤦🏻♀️ Oğluşum da kafasına göre içeride takılıyor tekme atmıyor ama sürekli baskı yapıyor karnıma 😬 sizde durumlar nasıl 🥳🌺
Kuzusununanasi Ben 37. Haftadayım daha yeni döndü. Benim doktorum da 37ye kadar dönmezse sezeryan için gün alırız dedi. Daha var döner yani.
Deniz3455 Sinoooom bende de bir sıkıntı yok çok şükür poposu var sağ göbek deliğimin orda orayı ittiruyr sürekli sevdi galiba orayı her doktora gittiğimde poposu burda diyor doktor 🥰
Ozlem2206 Deniz3455 doğum anında bile dönen bebekler varken doktorunuzun kararını çok doğru bulmadım eğer normal istiyosanız kabul etmeyin kesinlikle
Elifebrae Deniz3455 dönüp dönmedi demek için cok erken son hafta da bile dönen var zaten vakti geldiğin de dönmezse hareketleri var youtubdan bakıp yapabilirsin
Gny18 Deniz3455 benim son 1 ay kala dondu bebegim. Emekleme uzanarak saga sola dönme bir de koltukta aşagi dogru egilip kalkma hareketi var onlari yapin insallah doner. YouTube egilip kalkma hareketinin videosu da var.
Busranursahbazz Deniz3455 son anda dönen bebekler var canım 30 bence çok erken genelde 36 dan sonra dönüyorlar