Bahar1508 Alessa bende de azaldı artık tekme cok yok daha cok dönüyor sanki onu hissediyorum dönerken karnıma sürtüyor sanki 😂 sancı da yok bende hic bazen günde 1 kere karın ağrısı oluyor o kadar
gulfemsvnc Alessa Benimde eskiye göre daha az günde 8 tane sayıyorsan yeterli demişti doktorum fazla fazla sayıyorum. derin uyuyorlarmış artık yeri de fazlasıyla dar takla falan atamıyorlar tabii🥰
gldn065807 Alessa ya benim kız hiç durmuyo ya canımda acitiyo birde geriliyor hem sağıma hem soluma Allahım sanci yok ama bel ağrısı fena zaten hala progestan kullanıyorum
Bebisinnnannesii Alessa ben de 35+1 im sancılarım oluyor ara ara. Kasılmalar da. Bebeğim akşamları ve geceleri gündüze göre daha hareketli ve sert:)
Busranursahbazz Bebisinnnannesii sizin yazinizi görünce yazmak istedim aynı hafta ve gün musuz bende 35+1 im bugün aynı anlattığınız gibi bende öyleyim gece daha çok hareketli ve sürekli alta vuruyor böyle çıkacak gibi Rabbım hayırla almayı nasip etsin inşallah
_Hayalim- Alessa bende 00:00 dan sonra 35+6 oluyorum benimde bebeğimin hareketleri azaldı ve sancilarim oluyor nst de de çıktı böyle giderse erken doğabilir😔
Busranursahbazz Alessa benim kasikta ve rahimde çok ağrım oluyor bebek sürekli rahimevuruyor sizlama olıyor altta onun dışında sağa dön sola dön rahat edemiyorum uykusz geciyor geceler yani şuan tam 35+1 olduk hayırlısı bakalım az kaldı sağlıcakla gelsinler
Bebisinnnannesii Busranursahbazz amin inşallah. Ben de gece çıkacakmış gibi hissedip uyanıyorum uykumdan öyle alta vuruyor ki bir de sanki birden su gelecekmiş gibi bir his oluyor. iki hafta nstye girdiğimde sancım yoktu bu iki haftada arttı. Bu cumartesi var nst. bakalım sancı çıkacak mı. benim 2. gebeliğim. ilkinde pek ağrım sancım olmamıştı yalnızca kasılmaları hissediyordum ama bu gebelikte bebeğimi kasıklarımda ağrıyla geçen hafta hissettim ilk defa. yalancı sancıydı muhtemeeln.
duygu_ozgenc Alessa 35+2 haftaligiz ikinci hamileligim dun gece cok korkuttu ayni ilk oglumda hastanede cektigim dogum sancisi gibi belim agridi bebek toplandi gece 1 den 5 e kadar sancidan bel agrisindan uyuyamadim sonradan gecti cok sukur bakalim ne zaman gelicek ilk oglum 40+3 te gelmisti 😊
Ayse_35 Alessa ben de oldukça hareketli bebeğim, yarın kontrolm var doktora soracağım 🤔 benim gibi olan var mı? İçeride futbol maçı oynuyor gibi kızım 😂 34+1 olduk, belki 35 tamamladıktan sonra sakinleşiriz😄