Merhaba 4. Hamileliğim ve şu anda 11 haftalığız elhamdülillah..
Ama bütün hamileliklerimde sorunlu tehlikeliydi, 3. Bebeğimi kaybettim..
Bundada dikiş atılmasını tavsiye ediyor dr lar, acaba aranizda dikiş atılan oldumu zor oluyormu yada sonrasinda rahat ediliyormu