Covid süreci zaten başlı başına ağrılı bi dönem ama benim ilk 3 ay regl ağrısı gibi kasık ağrım olmuştu. Bu haftalarda kasık ağrısı normal aslında ama covidin farklı bi etkisi var mıdır bilemiyorum canım doktoruna danışman en sağlıklısı. İnşallah kısa zamanda sağlığına kavuşursun geçmiş olsun😊