Afpes Sevgili anneler hamile olduğumu yeni öğrendim daha doğrusu 5 gün oldu öğreneli ve günde bir paket sigara içiyordum öğrendiğimden beri azalttım 2 gündür hiç içmiyorum ama aşırı stresliyim napmalıyım?? 15 yıldır kullanıyorum sigarayı
Mimii94 Afpes ben de 20gün oldu ama aklımdaki tek şey sigara içmediğim için hep stres ve mutsuzum hiç bi yolu yok
prensessannesi22 Afpes eger bebegine senin yuzunden bi engeli olursa omur boyu vicdaninla baş başa kalirsin. Şimdi yak bi sigara
Cigdemmylmzz Afpes bende çok. Uzun zamandır sigara kullanan biriydim ve inan sigara içmeyi seven biriyim de aynı zamanda. İlk öğrendiğimde azalttım falan derken tam kesememiştim ama sonrasında kafama koydum ve bebeğimin resmini duvar kağıdı yaptım her canım istediğinde fotoğrafa ultrason fotoğrafına baktım vve uzaklaştım. 2 gündür içmiyormuisun bak ne güzel bırakan bir sürü insan varken sen neden yapamayısın kendini böyle motive et 🥰
Suzan-mustafa55 Afpes bak kuzum bu kimsenin zoruyla olmuyor bende 25 senedir bırak bağımlılığı resmen keş iciciydim sürekli yandaş arıyordum yok falancada içmiş yok filancada içmiş derken yok azalttım yok gizli içtim derken 23haftada renkli utrasyona girdim doktorum rahim damarında 2 katı daralma var dedi sonuç dedim gebelik zehirlenmesine yol açar napcam dedim takip etcez yakalarsak sıkıntı olmaz yakalamazsan dedim anne bebek ölümüyle sonuçlanıyor dedi tabiki allah bilir taktir allahın ama ben tutuştum araştırdım hızlı kilo ve sigaradan kaynaklı oluyormuş ve birdaha elime almadim canımdan bebegimden önemli değil dedim içmedim tabiki maksat seni korkutmak değil ama olmıycak milyonda bir ihtimal gelip seni bulmadan bence sen kendini koru rabbim herkese sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin sonrada bana işallah
llgln35 İnşaAllah bırakırsın azaltmaya çalış en azından eğer tiksinirsen zaten içemiceksin sonrada başlama bnde içiyordum tüp bebekle hamile kaldım ben transfer günü dahi içtim sonra pozitifi görene kadar içmedim ama bırakmamın ikinci günü öyle kafama vurduki oturdum ağladım sigara diye resmen ama içmedim eşim iç bi kaç fırt çek en azından ağlama falan dedi ama içmedim ağladım baya baya ama içmedim o kırılma noktasıydı biliyodum eğer içseydim bırakmazdım sigarayı içerdim hala kendimi biliyorum irademe sahip çıktım şuanda hiç aramıyorum çok nadir aklıma geliyo eşim içtiği için oda uzun süre içmeyince kokusu rahatsız ediyor eşim içip gelince tekrar kokusundan rahatsız oluyorum canımın istemeside geçiyor benim hikayem böyleydi inşaAllah bırakırsınız 🤲🏻💜
Tiredmother prensessannesi22 bunu sadece Allah bilir senin şu söyleminle bile olabilir bebeğin, sınanmadığı acı hakkında yorum yapmak hep kolaydır. Kınadığı şeyi yaşamadan ölmez insan bunu da bilesiniz
ozgerbas Milletin saçma sapan sözlerine bakma sen. Bunu ancak sigara içen tiryakiler anlayabilir. Benım doktorum 12. Haftaya kadar günde 3 tane içebilirsin demişti. 11. Haftada kendiliğinden bıraktım zaten içesim gelmedi. Sende kendini yıpratma azalt sonra içesin gelmiyor
Armess_loya Kuruyemiş YİYEBİLİRSİN, sakız çiğne, canım 1 paket de fazla🌸 herkesin bebeğinin gelişimi, bünyesi farklıdır Bu durum, başkalarında olmayıp, sizde de olmayacağı anlamına gelmez 🌸rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah 🌸🤲🏻💓
Anaadayi 21+ dayım hala bırakamadım ilk tiksindigimde biraksaydom bırakırdım kendi iradesizligim yüzünden oluyor malesef bende vicdan azabı duyuyorum sürekli ne dersem diuim kendimi avutuyorum stres olmadığımı savunuyorum ama oluyorum alakası yok yani
gl12cn34 Afpes komple bırakmanız cok güzel ama hep aklınızda olduğu için içme isteği oluyor 10 yıldır sigara kullanan biri olarak sizi cok iyi anlıyorum. Ben oruçken bile sürekli aklıma su geldiği için ve susuzluktan bayılacak gibi olduğum için oruc tutamıyordum konu tamamen beyinde bitiyor bana inan. Sigara içenlerin yanında bulunma evde sigarayı yasaklat sigara içme yeri olmasın cok aklına gelirse balkonda 1 tane iç üşür girersin sürekli gidip içme isteği gelmez belki
Afpes gl12cn34 iş yerimde özellikle çok fazla stres oluyorum çünkü mola demek benim için sigara içmek demekti aklımdan silmek için her türlü yolu deniyorum. Stres yapmasa herşey çok daha güzel olabilir..
Lulikli Afpes instagram nazlı altac hikayelerinde bununla ilgili kitap paylaştı canım bi bak istersen