Kızlar merhaba ikili test sonucuum herşeyim normal bir sıkıntı yok sadece ense kalınlığı 2.7 çıktı doktor isterseniz kan alımı ile öğrenebilirsiniz sadece ense kalınlığı var oda risk grubunda değil tarzında konuştu ama test falan diyince korkuttu sizce düzelirmi normalmi ?