Fira1903 Merhabalar hanimlar☺️22 Haftalik ikizlerime hamileyim. Bebeklerimin haraketlerini gunde 3-5kez goz segirmesi seklinde hissediyorum,sizce az mi? Bir de kaburga kemigi ve azele agrisi cok oluyor . Yasayan var mi boyle durum
ikizleribeklerken Fira1903 sol kaburgamı arada yok olarak sayıyorum masajla yerine geliyor sanki😀😀 benim ikizlerimin hareketlerini artık hissediyorum dışardan da nadiren de olsa belli olmaya başladı ikizler de ağırlar biraz daha erken başlıyor ama Çok şükür rabbime
Ceylin680 Fira1903 24 haftadan önce hareketler çok hafif olur seyrek olur.bie sırt kaburga ağrısı normal ben tek bebek hamileyim benimde sırtım çok ağrıyor.27 de başladı ağrılar şimdi 31 haftaligim..
Fira1903 ikizleribeklerken ikizleribeklerken cok tesekkur ederim cevabiniz icin🙏🏽Umarim saglicakla bebeginizi alirsiniz kucaginiza