hep canı az bi insan oldum tabiri caizse.. adet dönemlerim cok cok ağrılı geçerdi bayıldığım bile olurdu ağrıdan, birliktelik yasarken bile hala canım yanar 1 bucuk senelik evliyim. 31 haftalık hamileyim. normal doğum denemek istiyorum fakat hic yapabilcek gibi değilim. böyle olup normal doğuran var mı?