2melkannesii canım benim hiç testle uğraşma git kan ver benim hamile olduğumu anlıyordum aynı bu testen aldım ve çıkmadı çıkmayıncada hamile değilim sandım tatile gittim covid iğnesi vurdum grip oldum iğne vuruldum meğersem hamileymişim ve bebeğiimi kaybettim ne yazık ki çok şükür şimdi hamileyim 20 hafta oldu evde bu gebelikte tekrar test yaptım ama 4 tane test alıp yaptım sabahı gidip kan verdim evde test yapıcaksan da 2 tane 3 tane yapcan