Deva22 her doktor farklı demekki bis eşli taktırdıkta eşim şimdi istemio ben tek devam ediom kortizon değildi banada prograf rahîm bebegi atmasın die onu kullandırdı aşılama da şimdi bıraktım onuda gebe kalinca devam organ nakli olanlar kullanırmış vücut organı atmasın die kortinozunu da okudum da benim doktor gebelikte onu da vercekmi bilmiom bayağı şey kullandircak onu biliom eklicem bisiler daha dedi cunki 😀