yesilliboncuk Arkadaşlar merhaba, gebelik takibi için kadıköy medicanaya gidiyorum. Daha önce doktorum farklı bir hastanedeydi, şimdi buraya geçmiş. Burada doğum yapan var mıdır? Teşekkürler
yesilliboncuk Perayl ben doç dr cihan karadağ’a gidiyorum, ilk çocuğumda da onunlaydım. işinin çok ehlidir, biz memnunuz çok
Perayl yesilliboncuk ben de cihan beye gitmek istedim ancam kendisi sadece riskli gebelik veya tüp bebek ile ilgileniyormuş çok doluydu beni almadılar. Bayaga gıcık olmuştum.
yesilliboncuk Perayl bilmiyorum hiç ben online randevu alıp gittim. eski hastasıyım diyedir belki bilemedim ama randevu bulmak çok zordu valla