Sabi7 12. Haftayi gectik hala gecmedi mide bulantisi 4. Ayda bitcek dediler bitmedi🙄 ben de prilam kullanıyorum ama cok cok kotu olursam. Bazen o mide bulantisi basima vuruyo agri yapıyor o zaman iciyorum. Onun disinda naneli sakiz,seker iyi geliyo. Umarim seninki bi an once gecer🙏🙏🙏