Eelliiffnnuurr normal doğum düşünüyorsanız kesinlikle devlet öneririm çünkü normalde doğumu ebe eşliğinde siz gerçekleştiriyorsunuz dokyor vs bi komplikasyon gelişmedikçe girmiyor her şey size kalmış. Ben tıp, 15 temmuz ve medicana takipliyim ama 15 temmuzda doğum düşünüyorum medicana 7500 olmuş istesek verilebilir ama o paraya bebeğime yatırım yaparım gereksiz bence
bsraguruler
Eelliiffnnuurr
Var sanırım kesin bilmiyorum ama geçenlerde burada okumuştum özel olduğunu. Ki 15 temmuzda yok sanıyordum ama orada bile varmış orası daha küçük şehir hastanesinde olma ihtimali daha yüksek kocaman hastane