Gayecik __brna__ Erik aşermesi bendede var ama hiç bir yerde yok yaz gelse bir an öncede alıp alıp yesekkk😂
seri4270 Gayecik soğansız da olur tabi Başkası yapsın o zaman yersiniz benimde canım bişeyler çekiyor yapıyorum kendim yiyemiyorum başkası yapınca yiyorum
Babydream Gayecik bende karnıyarık bayılırım ama içinde dediğiniz gibi bol soğan var 😂 ama ben bu gebelik sürecinde etten kıymadan soğandam sarımsaktan yemek yemekten ve yemek yapmaktan hiç hoşlanmıyorumm😂
Gayecik Babydream kız soğan sarımsak vs koymadım bir güzel olduki bol domatesli yaptımmmm harika oldu ♥️😂