Pijamaskeliler Bebegimizolsundu hahah 9 gün kaldı benim de 3 kere gebe kaldım kaybettim geçen ay aşılama yapıldı tutmadı gene kendimiz devam ama kocam pasif hafta da 1 ilişki oluo ben zorluomm hadi yumurtluom yapak die 4 5 kere oldu anca bakalim ne olcak 🤣
Bebegimizolsundu Deletedmom_85 cuma günü alalım ya erken gebelik testi sen de yumurta testlerine döküyorsun parayı 😂😂
Bebegimizolsundu Pijamaskeliler o dört beş kere yeterli zaten canım benim de dört kere oldu 🤣😂 hadi hayırlısı biz mfk deniyoruz bu ay üç ay devam etmeyi düşünüyorum
Tomrishatun Pijamaskeliler oha benimkide hergun yapmayınca kusuyor ben bari 1 gun ara ver diyorum zorla 😂 genç olcak birde
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu hahaha 😂 kız çıkmaz ki daha çok var. 6 gün öncesine kadar gösteriyor onlar bide
Bebegimizolsundu Deletedmom_85 cuma günü diyorum Cuma günü 9 eksi beş oluyor yani dört gün kalıyor adete canım
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu kuzum günde kaç kişiyle bu konuları konuşuyoruz Bi bilsen 😕 kusuruma bakma lütfen 🙏
Bebegimizolsundu Deletedmom_85 umut keseriz en azından ya ne bileyim bende yapmıcam diyordum da arkadaş yazmışta adete bir hafta kala öğrenmiş hep bakalım belki dayanırız
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu ay cok kararsız kaldım ya 😄 normalde hayatta düşünmem de çıkmazsa üzülürüm diye korkuyorum bide verdiğim o kadar para çöp olacak diye hahah 😄 5 de çok ya şunu 3 gün kala falan yapsak? Ortayı bulalım hadi hahaha