Sedamamiasya Kizlar bugun testimiz pozitif cıktı. 2 gündür cok kötüydüm bugün de biraz halsizlik öksürük var gene cok sukur iyiyim de. Ne yapmam lazim ne yemeliyim öneriniz nedir. Veya ayriyeten bi kan sulandirici ilac icmelimiyim
Asdas123 Sedamamiasya çok çok geçmiş olsun Allahım şifa versin bol bol meyve yiyin su için susuz kalmayın tavuk suyuna çorba için iyice dinlenin aşınız varmıydı?
Ayynurrr Sedamamiasya çok geçmiş olsun rabbim şifa versin . Çiğ sarımsak antibiyotik gibi sabah akşam tok karnınıza yutun. Birde tabi bol sıvı kuşburnu nane limon rezene çayı tabi kontrollü . İnşallah tez zamanda toparlarsınız
Sinem_20 Sedamamiasya Ayy resmen aynıyız bugün eşim pozitif çıktı bende test vermeye gidicem 36+3 haftaligim 16 mart sezaryenim var inşallah negatif çıkar dua edin bana benim burun akıntısı dışında belirtimde yok😔
Ferdaaa94 Çok geçmiş olsun ben de 35 de oldum. Bol su için , kemik sulu çorba tüketin, ateşinizi kontrol edin yükselmemesi önemli, bolca c vit. Tüketin. Benim doktorum kan sulandırıcı iğne önerdi siz yine de kendi doktorunuza danışın .
Sedamamiasya Sinem_20 insAllah canim ya negatif olur insAllah Allah kolaylik versin hepimize ya cok stresli bi sürec🙏
Sdashn Sedamamiasya bol bol C vitamini tüketebilirsin sıcak çorbalar tarhana gibi doktorunuz vitamin verdiyse onları en önemlisi bol su öneriyorlar canım
Sedamamiasya Sdashn bol bol su nane limon iciyom sürekli portakal vs. Kemik suyuna corbalar o sekilde dedim sorim daha iyi gelen ne bilim güç kuvvet veren seylerr ne varsa yapim
Eclinass Sedamamiasya bende 29 haftaligim bnde covid oldum ilk gün kotuydum bugün iyiyim tat aliyom koku aliyom ateşim dün vardı bugün yok Allah yardım etti toparlandım Allah’a çok şükür kimsesizin halinden anladı Valla😟😔 Bazen diyom iyi ki Allah var valla o yardım etti artı benim hiccc Aşım yok
Sedamamiasya Eclinass benimde ateş ilk gün oldu korktum insAllah bebegime zarar vermez diye. Bugün şükur iyiyim hemde 2 doz asiliyim yani ama ilk gün baya zorlandim. Simdi cok komusunca gülünce öksürük oluyor onun dısında fazla bisey kalmadi
Ozlem2206 Sedamamiasya kan sulandırıcı ilacı veya başka vitaminleri tabiki buraya sormamanız gerekiyor sadece doktorunuz bilebilir geçmiş olsun.
Sdashn Sedamamiasya ben ballı ıhlamur çok içtim süt içebilirsen sür iç bunlar da güzel toparlıyor insanı canım
Burcu0707 Sedamamiasya parol icmedim Hergun 1 bardak ihlamur ictim Cok iyi dinlendim Bol su ictim Portakal ve limon harici birsey istemedi canim. 4 cu gunde koku ile tat gitti Suan 8 gundeyim karantinam bugun bitti gecti gitti cok sukur.