dilaseker merhabalar bugün yoğun bi hastane günüydü ama haberler güzel 🙏😍 doktorum risk aralığının aşırı düşük olduğunu bunun sadece tarama olduğunu ama değerlerin güzel olduğunu söyledi Hematoloji ise trombosit yüksekliği aşırı yüksek değil ama ayda bi kontrol etmekte fayda var dedi yani güzel haberler rabbim herkese sağlıkla nasip etsin ☺️